31/10-10


Oh fan.. Imorron äre juh första November. Nice för då äre julafton om hmm.. 54 dagar va? Eller aah nått sånt iaf typ. Troooor jag, haha! Aja..

Har iaf ställt om klockan till vintertid idag, så jag vaknade klockan 12:00 men då va juh klockan bara 11:00 så jag vart genast på bra humör, för då vart dagen längre. Oh yeah! Haha, fattar knappt själv vad jag skriver men vem bryr dig!? Inte jag iaf, för dom som fattar dom fattar somsagt!

Gick iaf upp sen och gjorde 30 situps och 30 armhävningar. Måste börja träna förfan! (Y) Sen bakade jag en kladdkaka och käkade frukost under tiden. Eller typ efter men aah.. Sen diskade jag och fixade lite.

Käkade lunch senare runt 3 kanske!? Clara, Anne o Stefan kom sen och hälsade på så käkade kladdkaka med dom då som efterrätt. As god vart den, och inte failad som förra gången. Haha, tur det asså! Fett jävla skämigt annars juh!

Har oxå pluggat lite Spanska. Känner att jag har legat efter rätt mkt nu på sista tiden och inte hängt med. IG på två prov och så. Inte bra asså. FAN! Men ska göra mitt bästa för att få G på resten.

Får se vad som händer ikväll sen men jag vet att jag ska vara hemma iaf. Det blir juh mörkt och så oxå så bra att vara hemma ibland med! Men kanske blir o kolla tv eller nått. Antagligen det!


Min fina outfit idag! Fast ne..


Någon cepe bild bara..


Bra att plugga på lovet! (Y)


Mitt fiiiiina fula skolfoto.. Blääe!!

Kommer ett inlägg senare om den kommande veckan och lite annat!
Hörs då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: