6/10-10


Skolan va väl okej typ. Rätt seeg och det hände typ inget. Hade bara halva Svenska lektionen oxå för läraren kom inte. Hahah, fail men vad gör det lixom!? Iaf så har jag bytt till läxhjälp på e-valet  på onsdagar för pallar inte med musiken 3ggr i veckan. Blir fan as seegt då, men nu är det fixat! Bra det! Satt iaf i grupprum med Matte, Martin, Gurra o Savio så blev typ inget jobba, lite NO bara. Haha!

Sen hade jag typ Svenskan då och sen NO + SO med massa raster och lunch emellan då och dom lektionerna gick väl rätt hyfsat. Slutade sen halv fyra som vanligt, seegt jag vet! Och sen drog hem. Gick med Martin och Matte från bussen idag igen så kom hem en timme och en kvart efter att jag hade slutat skolan för det, trevligt! Eller inte..


Snacka om att jag typ börja as garva när Martin skrev det där sen. HAHAHAHA!

Men aja.. Nu har jag iaf nyss käkat och lite så och måste börja plugga nu för har Spanska prov imorron, igen. Hoppas det går bra fan! Sen måste jag jobba massa matte, gjorde typ bara 7 uppgifter igår, inte bra! Haha..


Cepe bild från idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: