8/10-10


Skola idag igen men nu är det helg!

Men hade ingen hemkunskap. Seegy med 2 timmar och 40 minuters håltimme/rast för hade lunchen precis efter oxå. Men drog till Maxi med Olivia, Jose och Martin iaf, sen till Jose och lämnade lite saker sen vidare till Olivia o kolla tv. Haha! Men skolan va väl täyy okej iaf utom att jag höll på att typ missa bussen sen. Haha, värsta fail!

Ska väl om någon timme käka kebab/pizza med familjen, pappa skulle hämta i torshälla tror jag. Mumms!! För har inte käkat mat på hela dagen utom en liten potatisbit i skolan runt 12 typ. Och sen glass när jag kom hem. Nice de, men inte bra!

Nu sitter jag iaf o laddar ner program o spel till mobilen. Haha, alltid bra att ha! Och sen imorron blir det o dra till Sthlm. Ska kolla den dära saken och sen blir det stan o shipping efter. Ska försöka hitta ett par Converse och sen mot kvällen blir det att åka hem till faster o fika. Länge sen man träffade henne, så blir säkert trevligt!

Sen nästa fredag blir det aktivitetsdag i skolan typ!? Ska iaf köra pingis i Munktell på förmiddagen och sen bowling på eftermiddagen. Så får se om det blir att käka på stan emellan, men tror jag käkar när jag kommer hem ist för slutar ändå runt två så.

Men nu orkar jag fan inte skriva mer, så hejjs!


Dagens.. Cepe bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: