Bästa dagen/kvällen på läääänge!!


Asså gud vad jag har skrattat idag, har fan as ont i magen efter det nu!

Började iaf kl. 09:00 i Munktell och körde pingis, eller jag spelade inte men jag kollade på iaf. Slutade sen en kvart tidigare 10:45 och hade då rast till 12:00. Gick med Mathilda till Gina och sen några andra affärer sen träffa vi Matte o Martin o drog med dom till godisland. Sen kom Gurra dit o dom skulle sen dra vidare till badhuset och jag till bowlingen. Men innan det så träffade jag iaf Jose vid bussen o snackade med Alex där ett tag sen gick vi till bowlingen. Körde två omgångar o jag typ failade totalt, men aah.. Man kan inte vara bra på allt lixom!? Slutade efter det sen 12:45 för vi va klara då så gick runt lite med Jose på stan o satt inne i 21:an ett tag i nån soffa o snacka o köpte dricka o så bara typ. Sen drog hon typ runt halv 2 så då gick jag runt själv för jag skulle träffa Mathilda halv 3 sen. Träffade iaf Robert o Rasmus lite fort sen drog vidare mot torget o satt där i typ 30 minuter själv. Iaf så kommer det fram nån jävla läskig gubbe o bah:

Han: Vill du ha? (Håller fram någon gul liten påse med nått i.)
Jag: Neeh, det är lugnt!
Han: Ville bara vara vänlig..
Jag: Okej, tack iaf..

Haha, han va fett läskig juh! Men aja iaf.. Sen drog jag tillbaka till badhuset o träffa Mathilda där o gick med henne, Martin, Matte, Gurra, Roz o Olivia till Mc sen drog jag och Mathilda vidare till Subway o köpte mackor. Tog bussen hem sen o käkade hemma hos henne.

Martin o Gurra kom sen till Mathilda så va hos henne då o typ gjorde inte så mkt sen drog vi ut. Drog vidare till Maxi o jag lånade Martins cykel. Träffade sen Emelie där inne så sa hej till henne o så och efter det drog Gurra hem typ så vi drog till Martin. Va där i nån timme kanske !? Sen drig hem till Maxi efter ett tag igen. Hade Martins cykel då oxå o den har inga bromsar så åkte typ ner i ett dike o failade totald här oxå. HAHAHA! Lyckat, men asså det kom en bil o jag kunde inte bromsa o det gick as fort.. Efter Maxi drog Martin hem o käka o jag käkade tacos hos Mathilda sen kom Martin dit igen så vi gick ner till källaren o käka för han ville inte sitta med hennes föräldrar. I källaren satt vi iaf o snacka om typ allt och lyssna musik o så.

Senare så vart alla typ as trötta så ringde lite folk o drev o massa och sen typ satt o as garva hela tiden, Mathilda vart typ as tjurig på mig o Martin för det för vi typ dog av garv. Jag typ ramla ihöp på golvet för det. HAHAHA, sjuka vi är! Sen lite senare hade vi chokladkrig så det finns typ choklad i hela deras källare nu, blääe! Men det va as kul o sen råkade jag o Martin typ ta sönder deras databord så Mathilda snackade inte på typ en halvtimme o Martin o jag låg på golvet o asgarva i typ en kvart, fattar inte! HAHAHHAHAHA!!!!!!!!!!! Men aah.. Kvällen o dagen vart lyckad iaf, defenitivt! ;)

Sen imorron ska jag iaf träffa Mathilda, Martin o tror Gurra kommer oxå. Kanske Matte med, men får se! Annars drar jag till Västerås med familjen för min brorsa skulle köpa ny mobil. Men annars vet jag inte vad som händer!

Nu ska jag iaf ta o sova tror jag, för är rätt trött eftersom jag gick upp runt 7 imorse. Inte kul asså! Men får ta o sova ut imorron, eller ah idag eftersom klockan är över tolv. Haha!

Men godnatt på er iaf!


Gammal bild från i våras..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: