BLÄÄE!!!


Skola idag igen då eftersom att helgen är slut. Inte bra! Haha.. Började juh 09:40 med E-val och sen rast 40 min, matte lektion och sen lunch 30 min. Efter det Engelska och sen rast i 35 min och sen NO och slutade efter det halv 4. Haha, palla så jävla mkt rast! Lixom rasterna är juh längre än själva lunchen. Fail asså! Men aja..

Skolan har väl vart bra ändå, utom att vi vart utslängda från A-hemmet 2 ggr typ på en rast. Trevligt värre! Eller inte, haha! Stökig klass man har asså. Men det är inget o göra åt.

Fick iaf reda på att jag har NO-prov imorron, och smart som man är så glömmer man juh boken i skolan så nu kan jag inte plugga och göra klart uppgifterna. HELVETE! Kommer juh få IG nu. Sämst! Men aja.. Har även läxförhör i Spanskan så kör provet på torsdag ist så hinner jag plugga lite till så jag kanske kan få åtminstonde G på den iaf. Men skitsamma. Får försöka hinna med och skriva sakerna jag har i NO på morgonen 10 min innan jag har bilden 08:20 för har fan inga raster alls sen. SUG!

Men nu ska jag iaf käka typ så skriver kanske mera ikväll men tror inte det. Men vi får se hur det blir. Kanske sätter mig här o letar efter svaren på internet ist till NO:n men allt fanns juh i boken på sida 142 och någon annan sida. Haha! :(

Aja, hejjs..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: