Drar tidigt imorron..


Somsagt så blir det o dra till Sthlm imorron. Går upp runt halv 7 eller 7 typ för ska dra runt halv 9 hemifrån. Nice! Men kommer vara as trött då och måste upp och duscha och så innan vi drar så därför måste jag upp tidigt. Kommer säkert inte alls bli något bloggande om jag inte skriver innan jag drar, annars kanske det blir någon mobil- blogg i bilen om vi har tur. Men det återstår att se.

Käkade kebab förut så drog till Torshälla med pappa och köpte det och pizza där. Mumms! Men har iaf nyss kollat Idol och kikar på Nyheterna just nu. Haha, gör aldrig det men iaf. Kan juh vara intressant det med ibland!?

Men nu ska jag väl snart ta och lägga mig för att orka upp imorron, är sjukt trött asså!!

Godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: