Fick skolfotona idag..


Shiit vilken seeg dag det har vart asså!

Började iaf 09:40 och hade läxhjälp då på E-valet. Hade sedan rast så gick med Mathilda till Maxi då och köpte Mars. (Y) Efter det hade jag Svenska. Va tvungen o redovisa mitt rum och massa, men det gick bra som fan faktiskt. Sen hade jag lunch i en halvtimme men käkade ingen så drack bara vatten, det va ändå nån jävla äckel fisk sak, och sen efter det hade jag NO. Den gick seegt som fan och det va en 70 minuters lektion oxå. As jobbigt! Men fick sluta lite tidigare och fick skolfotona då oxå. Dom vart typ helt fail men aja.. Skolkatalogen va juh värst av allt!!!!! Haha! :( Sen efter det hade jag SO och den gick rätt fort för fick sluta lite tidigare därifrån oxå. Nice! Och sen slutade jag halv 4.

Lånade sen Olivias minneskort till hennes kamera så nu har jag lagt in mer bilder i datan från helgen och så för det funkade tydligen inte för henne. Men nu är det fixat iaf! ;) Så lägger väl kanske upp flera på FB sen eller nått tror jag. Men vi får se!

Nu hade jag iaf tänkt att börja plugga eller nått för har läxa i Spanska tills imorron. FUCK! Jag kan ett ord av alla. Haha, värsta fail! Men aja.. Bara att göra sitt bästa för att få G iaf.


Hahah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: