FREDAG!!


Och det är väl nice, för nu äre helg. Oh yeah!

Skola som vanligt och jag hade matteprov, men tror det gick hyfsat iaf. Hoppas på det! Hade hemkunskap sen oxå innan lunch och bakade bullar då med Jose, nice! Dom vart typ as goda. Haha, tror jag!? Aja..

Blev o dra till stan efetr skolan o ah typ så och va där o träffa folk bara. Sen drog jag väl hem runt halv 8 för jag pallade fan inte vara kvar, vart typ as seegt. Men aja..

Imorron blir det iaf att SOVA, sen mot kvällen träffa Mathilda, Martin o kanske Gurra. Kommer iaf bli nice! Mer än 100% säker på det! Haha.. ;)

Men aja.. Nu ska jag typ lägga mig om ett tag för jag är typ as trött så vi hörs väl antagligen imorron då.
Hejjs..


Den hära veckan..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: