HELVETE!!!!!!!


Ja, skolan gick rätt fort tyckte jag. Hade el-lära i 4 timmar med en timmes lunch typ med några elever från gymnasiet. Iaf så hade vi bara SO efter det och sen slutade halv 4 men började ändå 10.

Drog hem efter skolan och satt vid datan en halvtimme kanske o sen vart jag as trött så jag somnade och vaknade NU!!!!! Och jag som behövde plugga typ as mkt för jag har 50 ord i Spanska tills imorron och tror jag har NO:redovisning oxå och sen har jag matteprov på fredag. HELVETE ASSÅ!!!!!! Så nu är jag typ på as dåligt humör så ska skita fullständigt i att ens ta fram böckerna och börja plugga! Kollar hellre på Paradise Hotel då, som kanske kan få mig på (förhoppningsvis iaf) bättre humör! Men aja.. Har as ont i ryggen oxå för sov typ helt snett och sen är jag fortfarande as trött, och kanske inte va det bästa att slänga i sig en hamburgare när jag vaknade. Flör typ upp ur sängen för jag trodde det va skola så fick panik. FAN!!!!

Men aja.. Jag kan typ inte stava just nu för har ändrat massa ord typ 32784623 ggr så hejdå!




Idag.. (Sämsta bilderna..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: