Inget mera inlägg igår vart det..


Nej, för jag hade inte tid att blogga! Hehe..

Drog till Skiftinge och va hos Mathilda runt halv 5 typ och satt där o snacka lite med henne o så. Martin o Gurra kom efter typ en och en halv timme kanske och sen va vi nere hos Mathilda i deras källare o snacka, satt vid datan, lyssna på musik o lite så bara. Va på Maxi oxå o sen drog tillbaka till mAthilda o satt där, snacka tele o balbalblaahh.. Kul hade vi iaf! Drog ut senare till lekparken bredvid hennes hus o det va typ as mörkt och is kallt ute men ändå. Sen runt halv 12 typ drog vi med Martin o Gurra till Martin för dom skulle hem och sen tillbaka till Mathilda för pappa skulle hämta mig. Iaf när vi cyklade från Martin så skulle Mathilda skjutsa mig och sen va det typ nått i vägen så jag flög av cykeln och slog i knät och armbågen på nått konstligt sätt, men aja.. Det gick att gå efter iaf men det gjorde typ lite ont men garvade ändå åt saken. Haha, värsta fail! Så nu går jag typ lite snett. Men vem bryr sig!?

Idag så vaknade jag runt 12 och gick typ upp direkt för att käka frukost då. Fast mina färäldrar o min brorsa skulle typ käka lunch samtidigt. Seeg man är på att gå upp asså, men det är skänt att få sova ut. Men jag vaknade ändå av att min pappa kom in i mitt rum och skulle hämta plattången till mamma. Haha, fail!

Sen idag ska jag iaf inte göra något speciellt tror jag. Funderade på att ringa Mathilda igen o fråga om vi skulle hitta på något men tror jag hoppar över det för jag måste städa mitt rum för vi skulle ta nån bild på det till skolan så det kan inte vara stökigt då och sen måste jag plugga för har massa läxa och så till den här veckan. Asså jag orkar fan inte, men bara att göra det iaf! Matten och Spanskan blir värst!

Iaf så har jag nyss skickat massa låtar till min brorsa nyss till hans mobil för han fick en ny av mamma o pappa för hans gamla gick sönder. FUCK! Nu vill jag oxå ha ny fan, men det kommer jag juh fan inte få. Får väll köpa en själv då.. Haha, om jag vill lägga mina pengar på nått jag redan har som funkar. Det får vi sen för jag köper hellre något annat då. Men aja..

Nu ska jag väl kanske börja städa iaf och sen plugga lite emellan och lyssna musik. Men mamma kommer väl börja dampa om jag har för hög eftersom hennes typ kompisar är här. Haha! Men aja.. Vi hörs kanske senare!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: