Inte bloggat på länge, jag vet..


Ja, det har typ gått tre dagar nu och ja.. Det är inte bra!

Iaf så va väl torsdagen som vanligt typ. Drog hem efter skolan för jag va as trött då. Sen va väl fredagen oxå rätt okej. Engelska, Svenska, hemkunskap, matte och idrott. Funkar! Lagade lasagne på HK:n med Martin, och den vart faktiskt god. Nice de! Drog hem efter skolan då med för jag orkade inte göra nått. Kom iaf hem och sen städade jag hela mitt rum. Vart as bra, men det är redan kläder överallt efter redan en dag. Haha! Men aja..

La mig iaf före 12 igår kväll och somnade typ 23:45. As skönt! Men vaknade ändå klockan 12:15. Helt jävla sjukt juh!

Har iaf sen vart hemma hela dagen idag oxå. Brorsan har haft sina kompisar här och så, så har väl snackat lite med dom bara. Har sen vart ute och krattat massa löv på tomten. Hahah fail jag vet, men ändå rätt skönt att vara ute. Va ute och jogga en stund oxå, nice de! Sen har jag väl suttit lite vid datan oxå.

Nyss har jag iaf kollat på "Tre systrar och en mamma" och nu vare "Enemy at the gates" på 4:an tydligen. Men aja.. Tv:n får vara på ändå!

Jag hade iaf tänkt att lägga mig om ett tag för känner mig rätt trött även fast jag sov så länge imorse. Inte bra asså! Men det är juh höstlov iaf, så man slipper juh skolan i en hel jävla vecka. As niiiiice!!!!!

Men aah.. Jag skriver väl nästa gång när jag skriver, så vi hörs då!
Hejjs..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: