Skola idag, igen..


Ja, helgen är juh slut och skolan igen nu då. Men dagen har ändå vart rätt nice utom att lunchen är kortare än våra raster och så på måndagar, men det funkar väl. Fick iaf tillbaka matteprovet idag, VG! Det är fan bra juh för att inte ha pluggat nått på lektionen, haha. Men iaf sen har jag Spanska prov imorron så får se hur det går. Tror nog att jag kan det mesta men hade tänkt o börja plugga lite snart. Måste jobba matte och så oxå för jag kan fan inte jobba matten på lektionerna. Vet inte varför men aja.. Sen sa min NO:lärare att min uppsats jag hade skrivit va bra oxå, så kanske kan få ännu bättre betyg nu på den uppgiften än VG. Hoppas fan!
Men efter skolan gick jag iaf med Matte och Martin från bussen och snackade med dom o lite så bara. Så kom hem typ as sent eftersom dom seegar så mkt, hahahah.. Men iaf så kom jag hem runt halv 5 och slutade 15.20. Lyckat lixom!?

Resten av familjen kom iaf hem nyss, så slipper va hemma själv nu. Bra det! Alltid tråkigt hemma själv vafan! Men sitter här iaf nu så blir väl snart att käka eller nått tror jag. Om maten blir klar någon gång. Pallar inte hjälpa till så  då tar det längre tid. Haha!




Två bilder jag tog nyss..

Sen har jag ingen dagens bild heller för hittade inte min kamera imorse. Men blev iaf jeansleggings, baslinne, tröja, kofta och skinnjacka.

Men skriver kanske senare, får se. För nu måste jag sätta igång med pluggandet iaf.