Sthlm idag..

Just nu sitter jag hemma hos min faster i sthlm och ska snart käka lite vegitarisk mat. Får se hur det smakar men det blir säkert gott. Iaf så va jag med familjen på hamburgerbörs och kollade på Joe Labero. As bra! Men fick inte ta kort där inne så vart inge sånt. Käkade där oxå, mat för 400:-, och det var bara varmrätt och efterrätt. Men det var gott, bortsätt från rödvinssåsen. Haha, euuw! Men aja.. Sen har vi gått runt lite på stan oxå, köpte nya jeans; 400:- och Converse, fick bli röda för hittade fan inte dom blåa som jag ville ha. Eller dom fanns bara i storlek 40 typ. Haha värsta fail, på killavdelningen oxå så. Men nice med röda iaf! Men blir att åka hem senare ikväll iaf, och just nu är jag sjukt trött eftersom jag gick upp halv 7 och fixade mig och duscha och allt sånt! Men vi hörs kanske senare ikväll, annars får det bli imorron! //Mimmi Nilsson <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: