Trevlig kväll igår!


Det vart tyvärr inget mera inlägg igår med jag drog iaf till mathilda och va där typ runt 17:45 och sen kom Olivia runt halv 7 kanske. Vi drog till Maxi nästan direkt och köpte dricka och godis där sen va vi ute till kanske 8 typ för Jose kom då så vi mötte henne vid skolan. Gick runt lite ute och så kanske tills halv 10 eller vad klockan nu va och sen drog hon hem. Jag, Mathilda och Olivia gick iaf till Mathilda och satt o snacka, käka chips o godis, lyssna på musik och dansa, sjöng och massa sånt. Vi hade iaf as kul och det måste verkligen göras om! Sen typ runt 12 skulle vi kolla film. Kolla typ 20 min av nånting "Day after... !?" Ah.. Jag vet inte vad den hette. Men bytte sedan till "The Thing" ist. Men jag va typ as trött så jag somnade efter 10 min och vaknade sen runt 02:45 för filmen va slut då, och jag va inte trött längre! Gick ner i deras källare då och fixade madrasser o allt så vi kunde sova där sen men va uppe typ till 5 för vi snakcade och massa. Det va iaf nice!

Vaknade sen imorse hos Mathilda dårå eftersom vi sov där och käka frukost och sånt bara. Martin eller någon annan kom inte så det va bara vi andra. Men trevligt va det iaf! Fixade mig lite hos Mathilda sen och efter det drog vi hem till Olivia runt 2 kanske eller nått. Lockade håret där sen, för lånade hennes plattång och sen dunka musik o lite så där och satt o snacka massa. Moffade i oss massa kakor sen med vatten, ja lite nyttiga måste man faktiskt vara! Haha.. ;) Sen drog jag hem runt 4 typ för skulle hem och göranån uppgift till bilden på tisdag men har inte ens börjat med den ännu heller.

Men just nu sitter jag iaf här och jag är typ as hungrig! Men det blir o käka wook om ett tag tror jag, om maten blir klar någon gång!?

Har inga bilder från helgen ännu men får väl sen om Olivia lägger ut på bdb eller facebook snart, så då kan jag ta bilder därifrån och lägga upp. Haha, me får se hur det blir med det. Hon är somsagt liiiite seeg ibland! ;)

Men aja.. Nu orkar jag iaf inte skriva mera så hörs kanske senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: