16/9-10


Skola idag igen, som vanligt!

Gick iaf upp runt halv 6 som vanligt sen in i duschen. Startade datan sen runt 6 för att skriva min Svenska uppsats som jag inte han med igår pga. att jag va på Tuna Park och glömde bort den sen. Blev lite fail eftersom jag va trött men ändå. Vart juh klar iaf!?

Iaf så sitter jag här nu o käka för ett tag sen. Kokade nudlar bara, för mamma o pappa är inte hemma.

Har as ont i min arm oxå tack vare Vana och Martin. -.- Vana slog mig igår så har största blåmärket på armen och martin slog mig hela jävla matte lektionen idag med en järn linjal. Tack!

Ska snart ta o börja plugga lite iaf. Måste komma igång så jag blir klar med allt snart. Hade Spanska förhör oxå på massa frågeord men det gick rätt bra iaf.

Orkar inte skriva mera nu o det va meningen att jag skulle ha lagt upp det här inlägget för runt två timmar sen men käkade o gjorde massa annat emellan så jag fick skriva klart det nu. Haha, värsta fail!

Men aja..


Dagens..


...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: