20/9-10


Sitter här nu igen och har gjort lite mera NO. Måste plugga matte oxå för har prov på fredag. Hata! Men aja..

Kom iaf ut från duschen nyss. Skönt! Känner mig iaf lite bättre nu, men det återvänder nog straxt. Ska käka snart oxå. Är as hungrig eftersom jag käkade bara glass förut. Haha, värsta fail!? Men vem bryr sig? Är man sjuk så får man faktiskt äta glass till frukost!

Blir säkert o vara hemma själv hela kvällen oxå för familjen ska iväg nånstans. Seegt o vara hemma asså! Men man kan juh inte göra nått åt saken iaf så.

Men nu har jag tråkigt så ska försöka hitta på nått o göra.Annars kanske jag sätter på en film eller nått. Får se vad det blir!

Skriver iaf senare! ♥


Hahahahah, gammal bild från idrotten! Sjukt kul va det iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: