25/9-10


*Godmorgon*

Vaknade för ett tag sen o sen käkade frukost o så som vanligt. Sitter iaf här nu o typ inte gör nånting. Tror jag bara ska vara hemma idag oxå. Känner mig fortfarande rätt trött så kommer säkert inte orka göra ett skit. Haha! Men aja..

Hade faktiskt ingen lust o blogga igår så det vart inga nya inlägg. Men skriver lite nu iaf.

Sen har vi tydligen fotografering på tisdag i skolan. Haha fett sug! Alla skolfoton lyckas alltid bli helt fail, seriöst asså! Men får väl hoppas på det bästa. Förra året va katastrof! HAHAHAH!

Men nu ska jag faktiskt ta o kolla efter soffa till mitt rum. Måste ha en fan, haha. Får slänga ut lite annat skit typ, annars kommer det se helt sjukt ut här inne!

Måste oxå klippa mitt hår snart. Börjar bli slitet i topparna. FAN! Får se hur det blir med det, men det måste bli av iaf.

Men hörs senare!


Gammal..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: