26/9-10


Vaknade runt 12 idag så har inte gjort så mkt. Idag blir det nog att vara hemma iaf, är helt slut från igår. Antagligen eftersom jag har vart sjuk, men imorron blir det skola iaf. Seriöst, jag har fan längtat tillbaka. Så jävla seegt att vara hemma o inte ha nått o göra eftersom alla andra är i skolan på dagen så ingen kan va social på msn eller nått typ. Fail! Men aja..

Orkar inte skriva mera nu. Ska städa mitt rum och plugga. Har matte och NO prov imorron, SO på onsdag, Engelska läxa tills imorron antagligen (tror jag), måste jobba massa Spanska och sen kommer jag säkert få jobba massa extra i Svenska nu för att inte vara efter dom andra. Haha, orkaaaaaa!!!!!!!!!!! Men bara o göra så om lärarna säger det. Man vill juh ha bra betyg lixom!?

Hejjs..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: