27/9-10


Tjenare!

Skola idag då. Va rätt okej ändå. NO-provet gick bra och allt, men tydligen skulle jag göra matten på torsdag. Men bra de, för hinner plugga lite mera då iaf!

Efter skolan blev det att stanna i Skiftinge med Mathilda så gick hem till henne o sen drog ut. Efter en timme typ så träffa va vi med Jose oxå o va hemma hon Mathilda lite mera, va på Maxi och ute bara o snacka och lite så. Trevligt! Jose drog iaf hem runt 6 för hon skulle käka så Mathilda och jag tog bussen till stan o gick runt lite där o kika bara. Resten kan vi glömma..

Nu sitter jag iaf här o kollade på Idol nyss, men blir o lägga sig om ett tag tror jag. Är typ as trött nu iaf.

I helgen kanske de blir o dra på fest hos Sahra iaf, eller så blir det att dra ut med Jose och Olivia på stan o hitta på nått. Blir säkert nice iaf!

Men orkar inte skriva mera nu! Hörs imorron..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: