8/9-10


Shuee..

Skola idag igen då.. Började 11:20 oxå för hade ingen musik på E-valet, seegt med håltimme asså!
Men drog iaf till stan runt 9 med Sahra, haha. Värsta faiiil o va på stan då men drog dit o tog typ nästa buss tillbaka till Skiftinge igen. Träffade lite folk på bussen så satt o snacka lite o så bara.

Kom tillbaka till skolan sen o pluggade NO med Ida då för låg as mkt efter, men lite mindre nu iaf. Bra det!! Sen hade jag typ bara Svenska, NO och SO som lektioner + lunch och rast och slutade halv 4 sen som vanligt. Palla!

Drog vidare till stan sen igen med Mathilda då för hon skulle fixa lite saker sen drog till donkan o käka lite. Eller hon käka, inte jag. Tog bara en milkshake..
Sen tillbaka till Skiftinge o hem till henne o lämna lite saker o sen ut igen. Gjorde typ inget men sen kom Ida efter typ en timme o sen Jasmine. Va ute med dom sen till typ 8 men Ida drog lite tidigare. Sen träffa vi Gurra oxå, typ 5 minuter. Hahah!

Men nu har jag typ käkat för en halvtimme sen o nu sitter jag här o gör typ ingenting. Men imorron blir det nog att dra hem för måste fan plugga as mkt nu! Efter i matten som faaaaaan! Inte bra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: