Cepe dag!


Som ni ser så har jag gjort om designen lite. Inte så bra, men jag vet faktiskt inte hur man gör så! Men aja..

Började iaf med bild imorse o det funkade väl, gjorde typ inget men iaf. Kanske ska ta och börja hemma innan? Smart idé! Hade Iaf SO sen. Fyfan! Jävla Alexander tog min mobil o tänkte börja messa massa folk o skriva cepe saker o sen tog läraren det. Haha, stackars mobil! Men aja.. Fick tillbaka den sen iaf! (y) Sen hade jag NO o den va lika seeg som vanligt! Sen hade typ två timmars lunch!? Orka! Men andra Matte döda mig typ då.. Men aja.. Hade Spanska o den funkade! Sen var sista lektionen mentorssgrupp, o de va rätt nice de med. Fick iaf göra massa cepe saker där. Haha!


Darin - Love Killer

*Hoppas Ida och Mathilda kommer till skolan imorron, det suger verkligen o vara där utan er! Typ inga normala människor o vara med..*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: