Emelie igår och Ida o Mathilda idag!


Haha cepe rubrik.. Men skitsamma!

Asså jag är typ på världens sämsta humör nu.. Bara för att några jävla idiot personer har fuckat mitt liv totalt just nu.. ÅÅÅÅÅHHHH FATTAR INTE ATT NI ORKAAAAAAAR!!!!!!!! Men aja.. Vem fan bryr sig!?

Haha.. Igår åkte jag iaf till Emelie runt sex sen va vi ute o lite så i typ en och en halv timme. Sen drog hon hem så jag va med Mickis, Lina och Alex ett tag. Drig hem sen runt åtta eller nått typ för va as trött så typ käka och la mig direkt sen runt halv 10 typ. Nått sånt iaf, men aja..

Sen idag skola som vanligt.. E-val idag med massa andra klasser, eller de va kanske bara 8B? Aja.. Men vem bryr sig!? Inte jag iaf.. Haha, palla den klassen.. Eller några pallar jag men typ några så aah.. Skitsamma! Sen hade massa andra cp lektioner..
Slutade iaf halv 4 typ så drog ut med Ida då och vi gjorde ingenting.. Typ låg mitt i en fotbollsplan o kolla upp i himlen, skämmde ut oss totalt och kollade på molnen. Hahaha.. Värsta faiiiiiil!!!!! Men aja.. Är man med Ida så är man, haha! Sen typ kom Mathilda ut senare så va med henne då o satt typ utanför Maxi o hade godis- krig, men hon drog hem typ halv 9 eller nått så jag o Ida gick hem till henne o satt o snacka typ ett tag sen drog jag oxå hem.
Kom hem runt halv 10 eller nått kanske o käka då. Hade inte käkat sen lunchen i skolan klockan halv 1 eller nått senast!? Faaaan va hungrig jag va! Men käka ändå bara en macka.

Sen imorron blir det skola igen, ut med Mathilda o Ida kanske kommer oxå om hon pallar. Nice de, sen blir det säkert flera folk oxå! Eller det brukar bli så.

Ska typ sova nu för ska upp halv 6 sen. Palla.. Men aja.. Skriver imorron! Hejjs ♥


Hahahah, värsta fail bild!


Och den fina fotbollsplanen, eller inte! Eller man ser inte mkt för det va mörkt..


Sen en bild från typ förra söndagen med Cajsa i Skogstorp.. ♥

*Klaga inte på bilderna, men min mobilkamera suger verkligen!*



Kommentarer
Postat av: cajsa

assåe!!! fett ful jag e :( (xd)

meh, vi måste ses snart igen xd <3<3<3

2010-09-11 @ 17:32:53
URL: http://carlzson.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: