Fredag!


Yeah, fredag idag då. Och jag som inte vet vad jag ska göra, typ sova as tidigt. Haha för sov runt 4 timmar inatt sen upp halv 6 och duscha o sen till skolan. Hmm.. As nice! Eller inte, men who cares lixom!?

Aja.. Slutade iaf runt 15:10 för slutade lite tidigare från idrotten. Kondidtions testet gick rätt bra ändå, 2km på 10.16. Visst det hade kunnat gått bättre, men efter att ha sovit 4 timmar, gått upp halv 6 och sen vart i skolan hela dagen till typ 14:20 så va man inte så as pigg på o springa direkt. Hade inte käkat nån frukost heller, och ingen lunch i skolan. Usch! Inte bra asså..

Men nu sitter jag här iaf o är hungrig men orkar inte gå ner o käka nått. För jobbigt! Eller inte, haha!? Men skitsamma!

Men sen ikväll får det väl typ bli att sociala sig med datan, tv:n och mobilen. Haha låter kul, I know! ;)
Men annars vet jag inte vad jag ska hitta på och jag orkar inte dra ut heller fan. Hemma kväll, yeah! Själv.. Inte nice!


Gammal bild..


Lady Antebellum - Need You Now ♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: