Orka !?


Har vart på typ dåligt humör hela dagen så har inte blivit något bloggande. Men kan juh skriva lite nu iaf. Sitter iaf o pluggar NO o lyssnar på musik. Ska ta o städa lite o ett tag oxå, behövs alltid! Men ska nog lägga mig skapligt ikväll iaf. Är trött!

Har vart hemma hela dagen iaf, typ inte ens gått utanför dörren. Eller jo det har jag men va inte ute länge iaf. Men tänkte att jag skulle ut o springa snart eller nått, och sen hoppa in i duschen.

Sen imorron äre skola igen. Orkar inte med den längre! Men börjar iaf 09:40 så det är nice, och har bara 4 lektioner. Men rasterna är längre än lunchen. Helt fail! Men aja..

Ja, ni ser vad det står.. Har iaf funderat på o köpa en nu. Vet inte varför, men vill bara ha en förr skojsskull.. Kan inte spela men och? Man kan juh lära sig. ;) Oh yeah!

Sen fick jag den här kommentaren av nån !?

M om Godnatt..:

hela du är fail

SV: Det är du som är fail som inte kan skriva vad du heter!

Blir så jävla irriterad på folk som ska kommentera precis allt. Om du inte har nått bätre för dig, sluta bara läsa min blogg då. Kan inte vara så jävla svårt?

Men aja.. Palla bry sig om vad andra tycker !? Har annat att tänka på!


Älska bilden! ♥


Och den med! ♥

Skriver kanske senare, annars imorron! Men hejjs..