Hemma, så godnatt..


Kom hem för en timme sen typ. Gjorde inte så mkt hos Mathilda, typ chilla mest. Va ute o lite så bara. Käkade kladdkaka o glass typ. Träffade Twerin sen vid Maxi typ så snackade lite med han o så. Gick (!?) iaf till stan och tog bussen hem. Träffa Gurre, Matte.A, Linnea o nån annan vid bussen sen så snacka med dom lite oxå. Sen missade att gå av vid Skiftinge så åkte vidare o fick gå värsta långa vägen sen hem till Mathilda. Kom iaf hem till henne efter ett tag o kika lite tv o så bara sen drog jag hem. Båda va as trötta iaf så. Så ska snart ta o fixa mig och sen lägga mig o försöka somna om jag kan. Får hoppas på det!

Skriver mera imorron! Godnatt ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: