Kebab ikväll!


Kom hem från skolan för rätt länge sen nu. Har iaf nyss pluggat massa NO o ska väl kanske fortsätta mera ikväll. Får se, annars blir det o plugga mera i helgen.

Skolan va helt okej. Hade först Engelska, Svenska, HK, lunch, matte o sen idrott.

Engelskan gick bra och Svenskan va seeg som fan. Hade över en timmes lektion då. Hemkunskapen gick oxå bra. Fick göra spagetti och köttfärssås. Va med Alex, o ham fuckade köttfärssåsen totalt med typ 5626356352 KG chilli- krydda så de vart as starkt. Men det va rätt gott iaf. Haha, men fail! Käkade inte nått på lunchen sen o matten va väl som vanligt. Idrotten slutade typ en halvtimme tidigare för vi hade vikarie o han vart helt jävla damp på våran klass så vi vart utslängda. HAHAHAHAHA! så jävla fail! Men aja..

Ikväll ska jag iaf käka kebab eller nått liknande med familjen, trevligt! Så blir det väl o kolla tv o massa sånt oxå.

Veckan har vart mindre bara typ. B'vän gick hem från skolan i måndags för hon hade nån cepe ögoninflamation så va själv då typ. Sen slog Vana mig så jag fick as ont i armen. Har fortfarande det och sen på tisdagen kommer Martin med sin jävla linjal o dödar mina fingrar och min arm ännu mera. Sen kommer andra Vana o mosar in sin arm i mig så har as ont i andra armen nu oxå, Mathilda råkade kastade sina nycklar rakt på min hand idag så fick ett cp märke till på handen. Fick en soffkudde i huvet på lunchen och en boll rakt i facet på idrotten oxå. FAAAAN VA LYCKAT!!!!!!!! Eller inte..

Men aja.. Haha!
Orkar inte skriva mera nu. Ska iaf kolla på Politikerna på tv ikväll. Haha, dom är juh sjuka! Kul o se!


Gammal bild..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: