Massa läxa o göra..


Första September idag då. Fan va fort tiden går, asså jag fattar inte!

Började skolan 11:20 idag för hade typ ingen musik eller nått sånt. Asså seriöst, det är fett seegt med håltimme så satt i skolan från kl. 08:00 till 11:20 o gjorde ingenting. Haha, fett tråk! Men aja.. Hade 3 lektioner sen o massa rast + lunch och slutade halv 4. Gick till Maxi på lunchen o käka bulle till lunch, va typ nån fisk sak i skolan så palla de. Haha!

Ska iaf sätta mig o plugga nu för har hur mkt läxa som hellst. Vet inte hur jag ska hinna med allt, men jag måste göra det så!

Skriver mera sen! Måste plugga nu fan!
Hejjs ♥


Fyfan! Har mer i skolan oxå..


Sen en bild från igår..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: