Orkade inte blogga igår..


Men kan skriva lite nu.

Iaf så sög skolan igår totalt typ. Men det funkar väl ändå !? Drog iaf hem till Fanny på lunchen efter musiken på e-valet för hon skulle hämta lite saker sen tillbaka till skolan direkt. Men ska byta till läxhjälp på onsdagar och ha musik på måndagar. Pallar inte med 3 lektioner musik i veckan asså. 
Hade juh SO prov oxå o jag tror det gick hyfsat bra ändå. Hade juh bara pluggat dagen innan och sen även en och en halv timme på sovmorgonen i skolan. Kunde iaf 18/20 men sen om det är rätt vettefan. Haha, men man får väl hoppas på det bästa.

Idag har jag iaf haft matte- prov och det gick väl sådär. Men vi får väl se hur det går med det oxå. Sen hade vi skoljoggen oxå, det gick väl rätt okej men kunde säkert ha orkat längre om det inte hade vart för att jag fortfarande är lite sjuk i halsen. Haha, fail det där vart !? Men aja.. Iaf så vart det en mil på 90min. "/ Rätt dåligt faktiskt! Har as ont i fötterna nu.. FUCK!!!
Men iaf så fick vi sluta kl. 14 så drog till Mathilda och bytte om och sen till bussen som gick 14:45. Duschade direkt typ när jag kom hem, skönt! Sen startade datan och har nyss kollat Kungarna av Tylösand för orkade inte kolla igår. Haha så jävla fail program! Men ändå..

Imorron blir det iaf skola som vanligt. Slutar halv 4 så blir att dra hem direkt och får se om jag hinner duscha eller så, men duschar juh iaf varje morron iaf. Men ska iväg till min kusin som fyller 21 o fira henne lite senare. Blir säkert nice! Och inga prov i skolan då heller. Haha, fett skönt! Men har två prov i Spanska närsta vecka på tisdag och torsdag. Snacka om att behöva plugga! Fattade INGENTING på lektionen idag asså. Haha, skämmigt!

Men nu har iaf mamma o pappa kommit hem från jobbet, eller de va ett tag sen så blir nog o käka snart. Vet inte vad det blir men tror typ macka eller nått. Haha! Är iaf as hungrig för har bara ätit typ 4 pastabitar i skolan kl. halv 12, och inget mera efter det. Fyfan, inte bra asså! Men skitsamma..

Men nu har jag iaf inget mera o skriva. Men skriver kanske senare ikväll annars blir det troligen imorron om jag hinner. Kanske blir mobilblogg annars eller nått. Får se! Men puss ♥


Suddig bild..