Skolfoto idag..


.. Men vi kan börja med morgonen.

Iaf så vaknade jag 04:50. TREVLIGT!!! Eller inte.. Men gick upp halv 6 som vanligt iaf så sov 40 min till för kunde somna om. Tur det! Började skolan som vanligt sen 08:20 och hade lite lektioner. Hade iaf skolfoto senare o ja.. Vi får väl se hur det blir med dom. Alla skolfoton blir alltid cepe! Men aja.. Bara o hoppas på det bästa!

Sen har jag somsagt SO prov imorron. Hmm.. Fick iaf hem papperet på vad vi ska kunna idag eftersom jag har vart sjuk så blir o plugga soom in i helvete nu! Vill iaf ha godkännt fan, och har kollar egenom papperet och har märkt att jag inte ens kan hälften. FAN! Så måste nog kanske börja plugga nu.

Skriver senare iaf!


Palla vafan.. ;o




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: