Snart helg!


Torsdag idag då.. Sen fredag o snart helg! Kan inte bli bättre!

Kom hem från skolan runt 4 typ så har inte hunnit göra så mkt ännu. Typ käkat glass o så bara.
Blir o åka till banken sen ikväll o fixa lite saker o sen får jag se vad jag ska göra. Men måste iaf plugga o massa. Palla! Men måste tydligen va klar med hela första kapitlet i Spanskan tills på tisdag och jag är på uppgift 2. Ligger typ efter hur mkt som hellst! Haha, inte likt mig i Spanska för det är lätt fan. Men måste plugga matte, NO och Svenska oxå. Orkar fan inte för är as trött för gick upp 05:10 idag!!!!!!! Idiot man är, men aja..

Men ska typ dra om ett tag så ska byta kläder nu. Hörs senare ♥


Bild från imorse..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: