Tappade min dator i golvet i morse..


Vet fan inte hur man lyckar eftersom jag höll inte ens i den men den funkar nu iaf! Och klockan va runt halv 6 så lyckades väl göra nått cp.. Så nu funkar inte mina högtalare heller för kontakten som ska vara i datan gick sönder bara för det. Så seegaste ljudet nu! -.-

Skola idag iaf men massa lektioner och slutade halv 4 som vanligt. Palla! Och det va typ ingen i klassen där heller för Ida drog hem sen o typ alla andra va hemma o hade nån fest grejj för deras religion så va typ själv dom sista lektionerna. Eller jag va ute och sprang med Jose på idrotten, nice de!

Har käkat nyss iaf för åt senast på hemkunskapen i skolan runt 12. Fisk och potatis men de va gott! 

Vet inte vad jag ska hitta på ikväll, får se om det blir att dra ut och träffa Ida o några eller nått men vet inte. För vi gör aldrig något iaf, typ sitter på en bänk, fotbollsplan, utanför Ica eller typ vid skolan bara o snackar. Inte direkt kul, men det är rätt nice ändå!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: