4/4-11


Just nu sitter jag här o seegar, men ska väl snart ta och lägga mig så spela roll..

Helgen har iaf vart sjukt nice.. Men även dagarna innan..

Torsdag: Skola som vanligt först, och jag fyllde 15 så farmor o farfar kom hit o käka och lite sånt på kvällen. Har iaf fått pengar av dom och sen fick jag lite annat av mamma, pappa o brorsan på morronen.

Fredag: Käkade kebab med familjen och kolla tv o lite sånt bara.. Hade även ett matte prov då men det gick finfint! Så de är nice!

Lördag: Folk kom hit för att fira mig. Så fick typ pengar o lite grejjer då. Pluggade även den dagen, duktig som man är!

Igår, söndag: Chillade hemma men drog till Olivia på kvällen, eller drog till hennes brorsas lägenhet i stan. Så vi träffade lite folk och så och hade det chill! Typ käka subway, moffa godis o lite sånt bara..

Idag, måndag: Vaknade upp hos Olivia. RÅKADE skolka från elevensval så bestämmde att jag började 11:20 och inte 10:40. Sen hade jag utvecklingssamtal efter, men de gick bra! För har MINST godkänt i alla ämnen så det är nice!









Ah, lite snygga bilder från igår då! Typ..

Men nu ska jag iaf lägga mig o försöka sova för det är en ny dag imorron som börjar i skolan vanlig tid.. Eller av 08:20 så..

Sen på onsdag ska vi typ till Rekarne med skolan för gymnasiebesök, kommer säkert bli as chill.. Som det va med Rinman förra veckan. Men aja.. Godnatt fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: