Påsklov nu!


Ojsan, lääääng sen jag skrev.. Så kan skriva lite nu!

Veckan har iaf vart nice. Sista gymnasiebesöket var på St:Eskil i tisdags, så käka Subway igen då på lunchen med Olivia. Gott! Sen efter det gick jag hem till Martin o chilla där ett tag med han o Gurre.. Slutade även tidigare, typ en halvtimme då så de va nice de oxå!

Onsdagen va oxå rätt chill.. Hade sovmorgon till 09:40 så va hos Martin då oxå, o sen kom Matte typ.. Chill de iaf! Sen slutade man juh som vanligt halv 4. Men aja..

Torsdag va väl som vanligt och fredagen va chill.. Bakade kakor på hemkunskapen med Sahra som vart as goda! Så fredagen va oxå lyckad, och fick sluta tidigare då oxå och hade ingen Engelska lektion på morronen heller för hade lovfika då.

Sen igår va jag hos Cajsa i Skogstorp o fira henne eftersom hon fyller år på tisdag! Grattis i förskott ♥ Så va där o käka lite god mat och sånt. Mumms! ;)

Och idag har jag väl bara vart hemma o chillat för har typ inte sovit nått inatt, kom hem runt halv 1 och somnade runt kvart i 3 för hade svår att andas typ eftersom jag är allergisk mot katter o sånt.. Men aja.. Känns fortfande helt bra, men det är bättre!

Och nyss har jag iaf beställt nyss skal till min iPod, nice de! För det jag har nu börjar typ slitas ut.. Eller den är lite failad i färgen iaf.. Men så äre! Snart får man väl nytt på posten iaf, så då blir jag glad! ;)


En liten bild på det där.. Gick inte att få större.. -.-

Men nu ska jag typ sova snart iaf, även fast det är lov.. Men skönt att sova tidigt ändå!

Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: