Sjuk hela lovet..


Ja, det är juh jättekul att ha vart det va, fast ne.. Men aja..

Har iaf vart hemma o softat, solat lite och vart ute o cyklat för har inte orkat springa nått för det hade blivit för jobbigt eftersom jag typ hostar och så. Hata!

Iaf, påsk nu.. Och skulle väl ha firat det igår hos farmor o farfar. Men mamma är oxå sjuk så det vart inget med det. Blev att käka grillat hemma ist. Japp, äkta påskmat det asså! Haha, typ inte. Men aja..

Just nu sitter jag här iaf och har vart ute o åkt med pappa en sväng i bilen förut. Fanns jävla många bilar ute idag, måste typ ha vart nån bilträff nånstans. Men chill va det iaf! Fast håret blåser juh som fan när man kör utan tak, inte kult! Men så äre..

Och snart är lovet slut oxå, fast är juh ledig imorron så en dag kvar iaf. Men får se om jag orkar gå på tisdag om jag är sjuk eller inte. Vet inte, det får vi väl se då.

Men iaf jusste igår, så fick jag iaf påskägg av mamma och pappa. Även pengar och två tröjor. Så de va nice! Men lite oväntat med paket på påsken. Men varför skulle man inte vilja ha lixom? ;)

Men just nu håller mina ögon nääääästan på att stängas för jag är sjukt trött så ska ta och lägga mig nu även om klockan inte är så mkt. Men vem bryr sig? Det är skönt att sova tidigt!

Så vi hörs väl nån annan gång typ.. Kanske? Haha! ;)













Puss hej iaf! <3