00:56


*Tjenixen*

Nu är jag hemma iaf, för åkte till Sebbe runt 7 typ o träffa Jonte där o sen kom Olivia efter ett tag. Det är iaf inge roligt väder ute, eftersom att de ösregnar lixom. Och vi va typ ute o gick o massa o mina fina kompisar gick runt o hoppa i alla jävla vattenpölar så man vart juh inte lite blöt då heller. Sen så sprang jag själv i några av misstag, hehehehe.. Så mina skor är inte bara lite blöta dom heller. Haha!

Men aja.. Nyss har jag iaf käkat massa mackor och mina o brorsans fina muffins. För jag hade inte käkat sen kl 14 så va as hungrig. Men nu är det lugnt iaf. Haha!

Men snart ska jag sova så säger godnatt nu eftersom klockan börjar bli mycket. Inte bra asså eftersom att skolan börjar på måndag. Fyfan, jaoo!

Men aja.. Puss & Go'natt <3


Bild från idag.. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: