02:55


Tjenixen!

Klockan är massor och jag borde egentligen sova men gick upp runt halv 1 och sen sov jag 5 timmar på eftermiddagen så kan inte sova nu typ.

Torsdagen spenderades i Sthlm med familjen så vi gick runt o kolla lite o handla lite saker typ. Käka god mat ute och lite sånt typ bara. Träffade även min faster som bor där oxå så de va trevligt! Tur hade vi med tågen oxå, inga förseningar och sånt. Skönt det! Fast va rätt fullt runt 9 på kvällen när vi skulle hem men. Ah, hehe.. Det funkade juh bra ändå.

Imorron blir det nog antagligen att dra sig ner mot stan mot å-festen med familjen eller nått tror jag. Min lillla Olivia är juh på Västkusten igen med familjen så henne kan man juh inte träffa iaf och resten av mina vänner är rätt seega faktiskt. Haha!

Men aja.. Nu ska jag nog ta och lägga mig snart iaf! Börjar ändå känna mig lite trött faktiskt! Tur nog, haha!




Två bilder från Sthlm i torsdags.. Hade ingen kamera med mig så kvalitén är sämst! Men man ser juh ändå! :)

Nu ska jag sova! Puss <3