17/8-11


Tjenixen!

Sitter just nu i min brorsas rum vid hans dator för orkade inte starta min. Men funderar på att göra de iaf för de är skönare o sitta i sängen istället för här på en stol. Men aja, vå får se hur det blir med det. Plus att jag har bättre högtalare för just nu sitter jag med hans headset o lyssnar på musik i. Haha, men ljudet är rätt bra ändå eftersom headsetet är de. Men aja..

Vaknade iaf seeeeeent idag. Fyfan, inge bra de! Skola på måndag lixom. Typ gick upp kl 2 o gjorde frukost/lunch så stekte korv o käka de med korvbröd. Haha, proffset på att laga mat här lixom. Haha ne men jag kan faktiskt.

Min brorsa dig iaf till stan nyss för han skulle dit o cykla bmx med sina kompisar typ o sen dra till zero ikväll så jag får va hemma hela dagen själv. Men skönt de oxå kanske, inte för att jag märker att nån är hemma annars heller menah, nu kan jag göra vad jag vill lixom. Haha!

Men hörs senare kanske! Puss

/M



Gammal bild.. ~ Har inga bilder på den hära datan.. ~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: