31/8-11


*Tjenixen*

Har nyss pluggat SO, duktig som man är, haha! Så just nu sitter jag här men ska kolla på Robinson snart kl 8 tror jag. Har ändå inget vettigare o göra.

Gårdagen va rätt chill iaf. Utom att jag fick massa skit för att jag skolkade av pappa, men vad ska man göra åt saken? Bara utegångsförbud idag. Men inge mer sen, haha! :D Så rätt chill ändå, men de kanske ändå inte va värt all skäll jag fick. Hehehe.. Aja, men jag orkade faktiskt inte med slöjden! Så pluggade NO md Olivia istället hemma i hennes brorsas lägenhet i en och en halv timme o sen kom Jonte typ o sen träffa vi Sebbe lite senare. Sen va jag tvungen o dra hem kl 5 för pappa va sur. Haha!

Men aja, ska inte skriva mer nu!


Duktig som man är, haha! :) (Dålig kvalité, mobilkamera..)

/Mimmi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: