8/8-11


Godmorgon!

Ligger just nu i min säng med datan på magen och vaknade ovanligt tidigt. Väckarklockan va inställd på 9 men vaknade runt 7:30 så gick upp då istället. Tror jag vaknade av att jag inte orkade stänga mitt fönster igår så det vart iskallt här inne. Usch!

Ligger typ här o snackar med lite folk på msn och smsar med lite andra som oxå är vakna tidigt, haha. Men ah jag har iaf inget planerat att göra idag. Kanske hjälper pappa o jobba lite med poolen om han behövde hjälp men vi får se.

Men nu börjar jag bli dö hungrig så ska väll kanske gå ner till köket o fixa nått o käka annars tar jag väll vattenmelon eller nått så länge och väntar på att resten av familjen är vaken så vi kan käka tillsammans. Händer nämligen inte så ofta, hehe.


En dålig bild i bilen från Power Meet.. (:

Puss :*