Andra dagen i skolan..


*Tjenixen*

Kom typ hem för ett tag sen men slutade skolan runt halv 2 så hann med en sväng på stan lite snabbt oxå.

Dagen har vart rätt bra iaf. Började halv 9 o har typ bara suttit o snackat med dom nya 7:orna i skolan o typ berättat hur man ska uppföra sig. Haha! Och sen typ lekt massa lekar o grejjer med dom. Rätt kul faktiskt, haha! Och vädret vart bra efter ett tag oxå så då slapp man frysa oxå, för de blev rätt kallt ute efter ett tag när man inte hade långa byxor på sig, hehe eller vad de nu heter.

Men imorron börjar jag iaf halv 12 nästan, eller 11:20 men samma sak. Och då har jag Engelska. Skitkul typ första veckan i skolan o börja med en sån lektion men aja, de funkar väll. Blir nog ändå inte så mycket o göra kanske. Hehe!

Hade även glömt mitt busskort hemma idag, eftersom jag tog en kofta och inte min jacka där det låg i så va tvungen o gå till stan o sen köpa fucking bussbiljett för 20kr.. Skitkul lixom.. Men aja..

Nu ska jag käka muffins! :D

Hare!



:)