Då..


Hm, ah rubriken vart typ lalalalahh bara..

I Tisdags kväll va jag iaf i Skogstorp på kvällen med familjen typ. För de va bilträff där så åkte cab. Kanske därför jag är lite mera sjuk nu oxå. Hehehe.. Inte mitt fel, ehe..

Men ah, träffade Cajsa där iaf. Och de va ett tag sen typ. Eller nej, inte så länge sen men ganska iaf. Så ska väll träffa henne nån dag snart igen tror jag.

Kvällern och eftermiddagen igår spenderades iaf på stan. Slutade skolan runt halv 4 så gick till stan sen, duktig som man är o träffa bästaste Sebbe o Jonte. Va med dom ett tag o sen drog jag till optikern med mamma o pappa. Ska fixa linser för jag vågar fan inte ha på mig glasögon ute även om de ser rätt bra ut. Haha! Men drog o käka en fet kebab på kebabhuset med dom sen. Inte bra, haha!
Träffade dom bästa sen igen, men Olivia kunde inte komma men ändå. Sen drog jag hem haha!

Nu ska jag typ hitta på nått vettigare o göra, om jag orkar! Är helt seeg pga. att jag är sjuk. Inte kul! Men ändå..


Bild från bilen, den är chill jaoo!


:)


Blåbär, haha!

Puss /Mimmi