Godkväll!


Hehe ah eller typ natt, kanske..

Men ah.. Dagen har väll vart chill typ, vart med folk hela dagen iaf.. Mina fina vänner :) Sen drog vi till Olivia som hade egen lägenhet nu o träffa annat folk mot kvällen. Rätt chill jaoo!

Nu är jag iaf hemma, o mitt rum är lite katastrof typ. Eller så farligt äre väll inte men ändå lixom. Hehehe.. Så kanske ska ta o röjja upp lite eller nått, fast jag orkar inte nu för jag är trött som fan! Haha!

Så orkar inte skriva mera nu, har typ vart sämst uppdatering idag eftersom jag inte skrev nått imorse men drog ut o cykla 8km typ runt 12 för o möta en kompis så hann inte med o skriva nått.

Men nu ska jag typ säga godnatt iaf o sen sitter jag väll här ett tag till o smsar o snackar med lite folk på msn o så bara.


Bild från å-festen (Tagen med mobilen, så de är säääämsta kvalitéen..)