Sista dagen..


Av sommarlovet, IDAG!

Fyfan, skola imorron då o sen börjar allvaret igen. Inge kul, massa plugg o blablablaahh hela tiden. Men så äre juh. Ska göra mitt bästa iaf!

Blir nog bara att vara hemma idag iaf o bara ta det lugnt, tänkte ta o kolla på filmen jag skrev i fredags typ för kollade på en film på 6an då istället. Men annars har jag inga planer alls. Har lust o dra till typ Tuna Park eller stan o handla lite saker men vettefan om jag orkar asså, haha! Men aja.. Det får bli nån annan gång. :)

Nu ska jag iaf kolla film, men jag är jätte hungrig oxå så ska hämta muffins. För "glömde" käka frukost när jag gick upp. Hehehe.. Men ah, så äre.

Ha en trevlig dag! :)


Från i fredags typ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: