Sjuk..


Sitter just nu i min säng o dricker cola o har tråkigt. Men är sjuk så finns inte så mycket o göra.
Dagen började iaf med skolan, Engelska, Biologi och efter det Matte. Drog hem sen på lunchen för mådde fan inge bra. Vet inte varför. Kom iaf hem sen o lagade mat, o efter det satte jag mig här ett tag o sen somnade jag typ runt 2 kanske. Vaknade sen av att Sebbe ringer med stängde bara av ljudet o somnade igen, haha vilken diss! Men aja.. Har iaf feber, är förkyld, ont i halsen och ont i huvet. Inte kul jag jag meddela!

Vaknade sen runt 6 när mamma o pappa kom hem igen o har vart vaken sen dess nu. Men får se när jag ska sova igen för känner mig fortfarande lite trött. Men blir nog antagligen hemma imorron oxå så då kan jag vila mer. Fan, inte bra första veckan i skolan juh! Kommer missa massor på dom första lektionerna. Men ah, vad ska man göra åt saken. Bara o plugga hemma sen typ.

Måste iaf jobba massa Matte o Biologi eftersom jag inte gjorde ett skit på lektionerna idag. Orkade bara inte! Så nu ligger jag efter typ as mycket redan. Men Engelska saken vart klar igår iaf så lämnade in den idag. Duktig som man är! Haha, typ inte. Men aja..

Nu ska jag typ fortsätta snacka med lite folk på datan o så, och försöka svara på alla sms. Vaknade med 27 nya sms o 6 missade samtal, haha! Lyckat!


Snygg fjortis min! HAHAHA!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: