Skola imorgon..


Tror jag ska till skolan imorron för känner mig typ bra och det är fett tråkigt att bara sitta hemma o inte göra ett skit.

Men har lyckats med att städa min garderob iaf o några lådor. Behövdes om vi säger så, haha! Men har inte blivit nått plugg alls. Men jobbade tillräckligt med matten i torsdags o fredags så behöver inte jobba mer nu, säger vi. Hehehe.. Annars har jag väll bara kollat American Pie 2 typ o sen lyssnat på musik o snackat med bästa Jonte i tele i typ.. några timmar haha! Även lagat mat oxå, det gick väll sådär. Men de smakade bra ändå.

Sen ikväll ska jag iaf kolla på Robinson. Finns ändå inget vettigare o göra. Men har massa film o kolla nu iaf för har laddat ner typ 12 st idag. Haha! Aja..

Skriver väll efter skolan imorron typ, om jag inte hinner innan. Får se hur det blir med tid. Beror på hur lång tid det tar att fixa mig. Hmm.. Haha, aja.. Får väll se när jag kommer hem oxå för jag slutar 15:25 o sen kanske jag drar till stan efter o träffar lite folk men vet inte ännu. Beror på om jag orkar eller inte. Hehe.

Nu ska jag inte skriva mer iaf tror jag, för har ändå inget vettigt o komma med som vanligt, haha!

Hare! /M