Snart slut..


Sommarlovet har gått fort och snart är det slut somsagt. Börjar 9an nu till hösten så blir väll kul o så men lovet har gått alldeles för fort alltså!

Lördagen spenderades i stan hos en killkompis på eftermiddagen och senare mot kvällen träffade jag Olivia som kom hem en dag tidigare från Västkusten än vad hon skulle. Drog iaf ner o kolla å-festen men va väll rätt seegt mot förra året så va inte jätte kul men ändå. Va även med Sebbe hela kvällen oxå o träffade Anders, Thomas, Calle o lite annat folk oxå så va rätt chill iaf. Käkade på Subway sen runt halv 11 ungefär på kvällen oxå, haha sent men gott! Sen blev det att kolla lite på fyverkerierna o snacka med lite random folk typ på bron o sen när klockan va runt 1 drog jag och Olivia hem till mig. Så vi la oss väll runt 4 ungefär tror jag.

Imorse när vi sen vaknade runt halv 1 så hoppade jag in i duschen, vi käka frukost o satt o lyssna på lite musik och så. Drog sen in till stan för att kolla runt lite när klockan va runt halv 3 och senare träffade vi även Sebbe på stan. Gick runt lite, käka milkshake på donken o sen drog vi hem till han o kolla på lite film. Senare kom även Jonte så då va vi med honom o kolla ännu mera film men jag smsade väll mesta kanske. Hehe och sen drog vi ut. Drog hem runt 22 sen.

Nu sitter jag iaf här o snackar med lite folk på datan men ska väll ta och lägga mig snart och se om jag kan somna. Mår inte helt ok om vi säger så men iaf.


Dålig kvalité, tagen med min iPod.. Men tyckte jag kunde lägga upp den iaf! :)


Måste bli brunare jaoo! ;o

//Mimmi Nilsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: