Sova nu kanske?


Hmm.. Ah jag börjar bli lite trött iaf så ska väll lägga mig snart tror jag eftersom klockan är rätt mycket.

Men har iaf typ kollat film idag, Hall Pass hette den typ o den va väll okej iaf. O sen har jag bara suttit här o lyssnat på musik o käka tuggumi o chokladbollar. Haha! Och nu på kvällen så har jag suttit o snackat i telefon med Sebbe först o sen typ mer än 3 timmar med Jonte. Men ah, de är chill o snacka med folk så varför inte? :)

Imorron ska jag iaf baka kladdmuffins.. Och träffa Sebbe! Tror jag, om vi hittar varandra haha! Men ah får väll hoppas de iaf o sen typ gå runt o snacka lite eller nått bara o hare chill typ.

Men nu ska jag lyssna på lite mer musik och sen ska jag sova! För jag är somsagt lite trött!

Så Godnatt /M



Bakade igår kväll klockan halv 10, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: