Um..


Ah rubriken vet jag inte vart jag fick ifrån men aja..

Har bara vart hemma o seegat typ hela eftermiddagen men drog mot Tuna Park sen runt 5 tiden. Och sov hela morgonen så gick upp halv 1 men ändå.

Köpte iaf lite skit på Tuna, kan lägga upp bilder snart.. Sen efter de drog jag typ hem o kolla datan o lite så bara. Så nyss har jag iaf käkat och satte mig här igen o sitter väll o snackar med massa folk på msn, fb o lite sånt. Och sen nu ikväll så ska jag väll försöka sova lite i normal tid och inte runt 3 för skolan börjar juh typ om en och en halv vecka så. Inte kul direkt asså! Värsta dåligt väder mesta delen av hela sommaren oxå så. Men den har vart nice ändå faktiskt.

Nu bilder på de jag köpte iaf:





Haha ah, dåligaste bilderna men orkade inte fixa bra så..
Iaf:
Hår-grejjer!? - Typ billigt skit från H&M :) Men då kan man bara slänga o köpa nytt när de går sönder iaf så.
Vristlänk - Oxå billigt skit från Glitter så oxå bara o köpa nytt sen om 2 veckor eller mindre typ. Hehe..
Jenans - Från Gina 500:-



Nu ska jag fortsätta va social med folk iaf.. :)

//Mimmi

Kommentarer
Postat av: jonathan nyqvist

som om du är det :D

2011-08-14 @ 18:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: