10/12-11


Gick upp runt 11 typ så har bara hunnit med att lyssnat på musik, snackat med lite folk och käkat frukost typ. Men nu ska jag ta tag i att röjja lite kläder tror jag. Mitt piano är fullt, haha. Mitt nya bord typ? Fast det är inte så smart kanske, hmm..

Ska iaf iväg ikväll för att fira min kusin som fyller 18, så måste fixa mig innan det oxå, plus att jag måste plugga som fan. Har hur mycket som hellst. As nice lixom, så imorgon måste jag vara hemma hela dagen och plugga hade jag tänkt faktiskt. Inte vart hemma en ända dag den här veckan annars utom i tisdags men å va jag i skolan till halv 4 oxå.

Ha en fortsatt trevlig dag iaf!


Fint lixom..


Snälla föräldrar man har som köper utan att man ber dom? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: