Bästa vän ♥

Sitter på kanten av min säng just nu o snackar med lite folk på msn. La nyss på telen efter att ha snackat med Jonte ett tag, va rätt länge sen faktiskt. Men han skulle käka nu, och det ska väll jag med kanske. Tror jag, haha!

Har iaf städat hela min garderob, och slängt massa saker i tvätten. Så nu ska jag kolla igenom lite gamla bilder i datan tänkte jag och så får vi se vad som händer senare.
Men det blir iaf att vara hemma hela kvällen vet jag! Så det blir väll att kolla film eller nått bara, om jag har några i datan. För min data lägger typ alltid av när jag laddar hem filmer, ingen aning om varför. Men den lyckas alltid få blue screen just då. Haha, lyckat lixom.


Bästa vän & jag, yeye! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: